Forts; Nu är det en god bit över två månader utan svar om resultat.
Två nya fel visar sig.
Fortsatt uppvärmning vid fel tillfälle. Jag uttrycker det inte synpunkter tydligare än så, om deras avsikt är att genom deras passivitet tvinga kunder till desperata försök som ger dem lösning.
När det krånglat har jag vid fler tillfällen valt att i stället elda virkesavfall etc.
Menyer har visat sig ”resultatlösa”.
Menyer är även ändrade, så man råkar inte i dessa ett halvår senare. Illasinnade tankar säger, att de inte vill att man skall hitta i 7-8 expertbetonade textfattiga menyer, med lika många val i flera undermenyer.
Dessutom är många menyer helt olika i telefonens app mot värmepumpens labyrinter, därför kan man undra…..
Många skulle nog ge upp. Dessutom skall vi årligen betala 500 kr/år för 2 appar.
Det är för mycket som är ”skit” omkring NIBE:s utrustning. Forts;