virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

79 P Sågverk i Dalarna m.f.l.

En form av sammanfattning från kvinnan som Weda visade sitt "tydliga ansikte" för;

Jag är fullt medveten om att ni har svårt att tro på hittills gjorda redogörelser.

Men det kommer mer, som ni också kommer att ha svårt att tro på.

Skulle jag av någon anledning fabulerat detta i tron att verka riktigt seriös. Då skulle endas tio procent av detta skrivas ned. Det inträffade omkring avverkningarna är väl otroligt?

Jag vet att det finns fler drabbade, men som av någon anledning väljer att tiga. Men jag klarar inte det längre.  Min ockuperade hjärna sedan mars 2013 börjar nu belasta mej med självförakt för att jag inte genomskådade bedrägeri och överutnyttjande. Det klarar jag absolut inte. Därför vill jag att ni också skall kunna lära er........

 Gun Birgit Söderberg

Taggar: Siljan, Weda;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: