virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

192j Vida problem....

Den anonyme ”pratmakaren” återkom utan att presentera sig.

Tydligen försöker han skämta med oss eftersom han skriver ” Jag förstår att det är jobbigt att höra sanningen”. Detta skriver en person som hängt upp sig på en osanning. Som ni förstår är det ett upprepat ljug i stället, som han ekar i inlägg efter inlägg.

Han skriver även: ”om det nu är någon annan som skrivit detta inlägg jag refererar till, så gör en kommentar på bloggen så är problemet löst”. Jag har ju gjort flera sådana kommentarer, som han är helt stängd för.

 

Jag undrar: Varför drar han då inte tillbaka det dumma han sagt emot bloggen? I stället  ”sänker” han Vidas anseende med sitt agerande , som måste bero på ”koppling” dem emellan på något sätt.  Alltmer visas att han diktat upp något osannolikt utan någon substans i bagaget.

 

Uppenbart har han ”barn ihop med Vida” på något sätt eftersom han ondgör sig över något som ingen annan. Samtidigt tycks han inte tagit in den”begränsade uppräkningen” i avsnitt 127f med brister etc. som Vida gjort hos en gammal skogsägare. (Han silar mygg och sväljer  elefanter.)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ye
skriven :

Återigen det finns ingen koppling Mellan Vida eller södra från min sida, men efter ha följt dina inlägg så tycker jag detär märkligt att man själv kommenterar sina egna inlägg och vill ha svar på dessa,är det seriöst att kommentera sina egna inlägg jag bara undrar, du vet lika väl som jag vem som skrev detta inlägg så du behöver inte bli så upprörd.