virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

1032 Södra behöver förbättras

Personal på Swedbank som arbetat med Idermark berättar om hur ”pinsamt” okunnig och bekväm Lars Idermark varit vid tillfälle då han blivit utfrågad i frågepanel.

 Han erkänner att han inte är insatt. Precis som när han inte läst utredningen om penningtvätt på Swedbank. Tänk att Lars Kan tro att det är tillåtet att inte göra sig informerad när man sitter i en ledarposition.

Idermark är mycket snabb att föreslå att frågare ska kontakta någon person på huvudkontoret, när han inte kan frågan.

Idermark uppträder med allra sämsta förhållande när han tiger eller undviker frågan.

Är det inte bevisat att penninghunger lett in person på för många jobb så de blir otillräckliga till att sköta arbetet.

Minnesord: Om alla personer skulle nå det mål de har ställt upp skulle flertalet nå en position de inte klarar av.

Taggar: Swedbank, Södra;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: