virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

9 Elmia

"Nya" Virkesbörsen stod på Elmia och marknadsförde sig.

De använde "nystarten" som marknadsföringsverktyg. Uppenbart är de i bakgrunden medvetna om sina misslyckanden under året som gått och lägger det bakom sig.

De ansåg att de har kontakter med rotpoststämplare för att täcka över hela landet. (Tillåt mig tvivla.)

De kunde allt som behövs från utmärkning, stämpling, naturvård, anmälning etc. (Personen som svarade detta såg inte erfaren och kompetent ut.)

Nästan allt föreföll vara affärsdrivande retorik. Men med låg oro för vad som de måste genomskåda och behärska i branschen. Inga problem föreföll vara kvar för dem.

Eftersom alla mina tidigare besök på deras sajt i syfte att kolla prislistor, så har jag hittat något fel. Anmälda fel var kvar sen minst 4 månader.

 Nya utseendet nu på sajten visade sig inte klara lösenordsbyte trots löfte om att nytt lösenord var skickat. Kontakt med personer gick inte (error 500). Vid kontakt på andra vägar så har de bara svarat på hälften av det framförda.

Jag är tveksam till ägarnas kunskap om kulturen i skogsbranschen.

Ödmjukheten låg på låg nivå.

Rotposter behövs, men varning för lycksökare som på tveksamt sätt vill tjäna pengar som ett mellanled. 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: