virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

79 B Sågverk i Dalarna m.fl.

         Här en avskräckande redogörelse av Wedas beteende, skrivet av den kvinnliga skogsägaren.

                              Den plockade Hönan.

Dessvärre bottnar detta skrivna, i den katastrofala erfarenhet jag erfarit i affären med Weda Skog och Siljan Skog i Dalarna. 

Här ska Du få ta del av vad som hände mej, då  virkesköpare först vinner säljarens förtroende.

Genom dessa oegentligheter som Weda gjort har stundtals min hjärna ockuperats av dessa vidrigheter och min livskvalitet stundtals försämrats sedan april 2013.

När jag då, också miste mina 175 åriga furor, av mej avsatta evighets träd,  Tänkta som vårdträd.

Det är vidrigt, det virkesköpare orsakat mej. Men den kränkning som skogsbolagens ägare och styrelse därefter utsatt mej för, är om möjligt ännu värre.

Där de tydligt vill visa på alla sätt. Du har inget att sätta emot!

Taggar: Siljan, Weda;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: