Egentligen är det svårt att bedöma om det är "skrivklåda" eller alvar bakom hans skrivna inlägg. Skriv gärna något om ni godtar felet och det som kommer här.
Titta på följande bild också, som visar hur skogsföretag avverkar. I det blöta området har skördarföraren för att få lite att köra på tagit det lilla trädet i förstagallring till vänster i bild. Ändå ser ni hur stora körskadorna blivit i båda spåren. Dessutom är skadorna långa även bakåt i bilden och därför togs bilden, för att höra om ni vet hur tolkningen blir för den korta sträcka om inte spåren är djupare än 20 cm (i början på bilden) och om Södra börjar på nytt efter varje sådant litet avbrott i sin bedömning av sammanhängande skada i gallringsgarantin?
Vägbredden är ca dubbelt så bred som behövligt, som ni ser i början på bilden. Hur skall bolagen klara ca 4 m i genomsnitt?
Detta är Södradirektören Håkan Larssons efterlämnade förhållande, som när de åberopas av skogsägare och skogsfolk anses sakna grund. Vägarna är ca en meter bredare än den garanti han utlovar.