virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

Från exempelsamlingen....

Det finns ju nejsägare som inte gillar det som skrivs här. (Tänk jag som tyckt att det finns för många "jasägare" i samhället.) Påståendena som nu nått mig efter några inlägg här, de har visat att en del "skälver" inför risk en att bli avslöjade för sina fel. En del "skäller som en hund i dörren oavsett vem som kommer", för att behålla initiativet. Beskyllningar förekommer, men några sådana har orsakat att "bumerangen" träffat personen själv . En del lägger konstant moteld i 90% mot det som skrivs, om att det nämnda är osant, men utan förklaring.!!????

Detta fega sätt som genomgående uttrycks anonymt är ju kommet från "nättroll".

Några använder på annat sätt skogspress för sin propaganda, som uttrycker företagets perfektionism.

Tidningen Skogen skriver mycket "lull lull" för att behålla prägeln, som den vänliga tidningen.

Skogsland är kooperationens förespråkare. ATL är lite friare, men båda "får sin fiskar varma" när de är "uppriktiga".

Notera dock att Södra har ex. inte sagt emot i ett enda inlägg här.

 Visade bilder vill jag använda för att bekräfta, att det skall vara verkliga förhållanden som beskrivs. Jag värdesätter att ni vid tipsning förmedlar bilder eller andra dokument, som bekräftar riktighet.

Reaktionerna i företagsleden är naturlig från part som avsiktligt "kör innerkurva" och anställer högljudda "hundar " som skall skrämma.
Taggar: Holmen, SCA, Siljan, Södra, Tidningen Skogen, Vida, Weda;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: