virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

Kommentar

Åter en kommentar som från anonym, som känns igen.

Läs gärna hans krav på besked om min utbildning. Undrar om han vill avgöra om mitt CV räcker för att söka jobbet som skrivare på Virkesakuten? Han avviker mot de flesta som skriver här som är "spårbara" en del även med mejladress, vilket ibland leder till personkontakt. Tack för den öppenheten!

Jag började min lärargärning 1964. Därefter har jag varit utbildare i olika former mesta tiden. Apteringsutveckling på central nivå i landet har förekommit under stor del av min tid. Mer är tydligar skrivet här tidigare.

Betygen har varit betryggande.

Jag tänker inte begära, att ni skriver vilken utbildning ni har. Skribenten nu har inte heller presenterat sig. Han väljer full anonymitet.

Däremot bör ni och han minnas, att jag sagt att anonyma ovidkommande yttrande kommer att strykas. Det är erfarenheter genom ägare till andra forum som motiverar den handlingen.

Taggar: SLU, Vida;
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: