virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

Till PT 2

Du kom med ett svar nyss, som möjligen har värde, men det finns inte någon möjlighet att kontrollera det du nämnt om dig själv. Ingen arbetsgivare är nämnd av de du syftat på. Ingen spårbar identitet.

 

- Din skrivning på Virkesakuten, som i huvudsak är personfixerad, utan att hjälpa någon svag grupp, som råkat illa ut, den får begränsad genomslagskraft för den gruppen med din anonymitet.

- Komplettera därför "ditt CV".

 

Ditt svar kan inte tolkas, som att du sett "rotposten" och arbetet som vi berättar om.

 Skall det skrivna därför tolkas, som att du inte sett avverkningen?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 PT
skriven :

Jag ställe ett par frågor till Bertilsson om följande, hur många var det som tittade på rotposten och även kom med ett bud, har du själv sett rotposten som PT har gjort, har du inte sett RP. då måste jag säga, då är det ett väldigt lågvatten märke av Bertilsson och yttra sig om apptering av berörd RP. Jag förstår att det stör Bertilsson i hans inlägg, men fakta bruka vinna. Vad jag vet så är jag i min fulla rätt att ge kommentarer och vara anonym eller-------.

2 ye sjötofta
skriven :

givetvis FÅR du vara anonym, men TROVÄRDIGHETEN ökar avsevärt om man vet vilken man för dialog med