virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

267 Vida problem....

När ”dimmorna” lagt sig över debatten, tillåter jag mig att undra varför mina i huvudsak frågebetonade skrivning gav sådana tolkningar från vissa personer.

Eller träffar Sandén rakt på ”spiken” när han sa att vissa bara diskuterar för egen del eller för att ge "lite hjälp" till bolag som gjort en massa fel.

Vida har gjort 90-talet märkliga handlingar mot en okunnig skogsägare.

Sandén sa också: Jag har bara låtit inköparen gallra det nödvändigaste och sen har Vida gjort så mycket, som blivit fel för min skog.

Vi tackar er som med inlevelse i debatten visade civilkurage. Ni förstår svårigheterna i skogsägarnas situation, inklusive Sandéns. För detta har Sandén bett mig framföra hans stora tack till er.
Sandén är också tacksam för det, som vissa av er gör i bakgrunden för att ändra den felaktiga "kulturen" i skogen.

Inte ens regeringsfolk i vårt land kan klara sig från att sanningen kommer ifatt dem.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: