virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

233 Vida problem....

Vilken inställning har Vida till reklamationer?

De telefonsamtal och tips jag får så finns allt för mycket ouppklarat efter dem.
  • Tystnad från Vidas sida är vanligt.
  • Nytt når mig från flera håll även i trakten.
  • Lär sig inte Vida?

En skogsägare har från högsta ledning fått svar att 7% ”svinn” på avverkning får tålas och upp till 10% under vinterförhållanden.
På avverkning ligger flera ”skördarehögar” helt orörda.

Hos Sandén är en basvägs virke i huvudsak okört.

Gör Vida som flygbolaget Ryanair, där ca 60% av besluten från ARN nonchaleras. SAS hade följt besluten till 100%, men Ryanair svarade i TV att det var dumt av SAS.

Vad kan man lära sig av hur skogsbolag sköter reklamationer?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: