virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

192i Vida problem....

Till den anonyme som har skrivit ännu en gång.

Eftersom jag vet vilken felaktig slutsats du dragit om en kommentar här, förstör du för dig själv och ”ev. supportrar” som du agerar.

 

Du hävdar att jag inte står för det jag gör. När jag nu konkret och flera gånger förklarat min roll, insinuerar du på att jag ljuger.

Mitt svar till dig är helt jämförbart med att någon frågar hur lång en meter är, då skulle jag svara 100 cm. Detta svar skulle jag upprepa varje gång någon frågar, så länge jag har förståndet kvar.

 

Jag vet dock att du sprider osanningar när du påstår att jag har skrivit några rader, som någon annan skrivit.

Den kommentar om föreslaget betende av Vida, som tydligen stör dig, framstår alltmer som ditt eget påhitt eftersom det är gjort med signatur, som du själv använder.

 

Anar du hur din skrivning uppfattas här?

Om du skriver något ytterligare, så gör det med egen fullständig identitet med hänsyn till hur du bettet dig!

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 YE
skriven :

Jag förstår att det är jobbigt att höra sanningen ,om det nu är någon annan som skrivit detta inlägg jag refererar till, så gör en kommentar på bloggen så är problemet löst, och då skall jag ta till baks varenda ord jag har skrivit om detta inlägg.Men faktum kvarstår?

2 Anonym
skriven :

Kommentar o namn finns ju redan.Vad är då problemet?

Avslöja dig nu