virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

192h Vida problem....

Jag har noterat den anonyme personens kritik. En viss nyans i hans skrivning kan märkas.

 

Men han envisas med att beskylla mig för en skrivning, som han kanske själv har gjort i egna syften, som han nu driver på detta sätt.

 

Angående mängden kommentarer på Virkesakuten så finns det flera aspekter på detta. Här läser skogsägare som troligen inte är så skrivbenägna.

Här läser också många från företagen eftersom bloggen innehåller förslag, bevis och synpunkter utan allt för många övriga inlägg från personer med egenintresse etc.

 

Att den anonyme nu avviker stärker, att han kanske vill styra bort från Vidas många brister vid gallringen, som beskrivits här och skapat diskussion bland skogsägare. Dessa söker sig nu bevisligen mera till andra köpare.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ye
skriven :

Inkägg.192 H . Jag kan upplysa Bertilsson om att jag inte har bindningar till varken vida eller södra, men kvarstår är fortfarande att du själv skrev det inlägg jag hänvisar till och varför gjorde du det,jo enda skälet som jag ser det är att hålla debatten med Vida igång, då ingen kommenterar dina inlägg och när man gör så då bör man nog ta sig en funderar på vad man sysslar med, och med dina senaste inlägg så kan man ju konstatera att du mer eller mindre har erkänt att du skrev inlägget och det bygger jag på hur du har svarat på mina kommentarer. Har jag inte rätt eller.......