virkesakuten

Ett verktyg för bättre virke.

Länsförsäkringar 37

Länsförsäkringar visar fortsatt dålig handläggning. Redan i november avbeställde jag en försäkring (jag ville ju inte ha kontakt med ett försäkringsbolag som inte följer sina försäkringsbestämmelser) när förnyelse skulle göras.

Nu slank det i dagarna ner i lådan en avi om betalning, trots detta.

Var möjligen tanken att jag skulle glömt bort avbeställningen och utan att tänka mej för betalat?

Länsförsäkringar kunde inte hitta min avbeställning trotts att jag skickade mejlet igen! Dålig ordning.

Det liknar beteende från gamla människor som bara hör det de vill höra.

Det är lätt att bli besviken på Länsförsäkringar. Detta är ju inte det enda som pågår.

I dagarna har både jag och skogsägaren jag skrivit om tidigare fått samtal från personer som tänker byta försäkringsbolag. Vi hoppas några lär sej av inträffat.

Lennart Bertilsson

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: